Hallo,
Ik ben op zoek naar een facilitaire baan en/ of opdrachten in de regio Amersfoort. Ik heb een afgeronde HBO Facility Management opleiding en bijna 15 jaar werkervaring bij zowel grote profit als non-profit organisaties. Mijn ervaring bestaat uit leidinggeven en aansturen van medewerkers/ externen, leveranciersmanagement, contractmanagement en projectmanagement. Daarnaast heb ik ook diverse verhuizingen, afbouwen van locaties en bijbehorende dienstverlening en sluitingen van kantoorlocaties gecoordineerd. Verder heb ik ook ervaring in facility management in de retail- en de IT gespecialiseerde omgeving. Laatste gerealiseerde projecten zijn het introduceren van ´groene post',de optimalistatie van afvalverwerking in een logistieke omgeving, begeleiden van Europese Aanbesteding schoonmaak en drukwerk.
Op dit moment ben ik mij aan het orienteren op een opleiding op inkoopgebied. Graag wil ik mij hier verder in specialiseren om zodoende inkooptrajecten op facilitair of ander gebied te gaan leiden.
Mijn interesse gaat uit naar een parttime functie van 24-32 uur. Ook tijdelijke projecten hebben mijn interesse. Bijvoorbeeld vervangen tijdens zwangerschapsverlof, coordineren van verhuizingen etc.
Met vriendelijke groet
Monique de Voer