Geachte nieuwe opdrachtgevers,
Heeft u een FM-er nodig voor tijdelijke inzet of ad interim opdrachten (regio Zuid-Holland) bij ziekte, sabbatical of zwangerschapsverlof?
Een enthousiaste Facility Manager (HBO, MFM & MBA) en 6 jaar werkervaring bij zowel grote als kleine profit en non-profit organisaties.
Ervaring in inkoop en contractmanagement; aanbesteding schoonmaak en servicecontracten doorlichten, begeleiding ontwikkelen van exploitatiemodel; project- en verhuis en leegmanagement (huurdersvoorzieningen); facilitaire processen in kaart brengen en optimaliseren; implementatie herhuisvestingsconcept en verandertraject; advisering en opstelling van bedrijfshulpverleningsorganisatie inclusief BHV kaderplan, ontruimingsplan en vluchtplattegronden; facilitaire ondersteuning en interim werkzaamheden. Momenteel bezig met NEVI 1 inkoop.
Heeft u vragen, stuur een e-mail en ik kom uw wensen vrijblijvend bespreken.
Met vriendelijke groet,
Marjon van der Ven - Klootwijk