Manager Schoonmaak /Gevel Reiniging / Facilitair met veel ervaring is op zoek naar een Nieuwe Uitdaging??

Hoi ik ben een jongeman van 50 jaar, die meer dan 20 jaar werkervaring heeft opgedaan in de schoonmaak branche / facilitair, van schoonmaak / eenmalige schoonmaak gevel reiniging en restauratie werkzaamheden, hierbij heb ik ervaren dat ik het vooral leuk vind om mensen enthousiast te maken en te begeleiden, zodat zij hun werk goed en met plezier kunnen uitvoeren, tevens ben ik bekend met het

werken met klanten opdrachtgevers, gezien mijn lange ervaring geef ik nog steeds de voorkeur aan een bedrijf in de schoonmaak / facilitair. Ik ken alle facetten van het vak, ik ben op jonge leeftijd begonnen als schoonmaker en ben gegroeid naar de functie van voorman, en vervolgens naar middenkader. Ik ben in het bezit van de SVS diploma,s schoonmaker / voorman / middenkader, bij mijn vorige werkgevers deed ik zelf de Acquisitie en de offerte behandeling afhandeling, DKS / VSR, ben bekend met inkoop van reiniging producten etc. bekend met het werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt ( WSW ) gesprekken voeren met vertegenwoordigers, evaluatie en functionering gesprekken voeren, bekend met word /excel / power point] ben in het bezit van rijbewijs BE, Ik heb geen bezwaar tegen het volgen van arbeid relevante opleiding en/of cursus. Ik ben op zoek naar een functie van Hoofd / Chef /Manager / Rayonleider / Bedrijfsleider / Controleur / in de schoonmaak / facilitair, werk uren in overleg te bepalen, ik ben in overleg beschikbaar tegen een markt conform salaris, nou mocht u meer willen weten, dan ben ik altijd bereid nadere informatie te geven in een persoonlijk gesprek, u kunt mij bereiken op onderstaand telefoonnummer en of E-mail adres

0612071120 of aartcas@msn.com