Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Vacature objectleider schoonmaak Dordrecht

  • M. Beisiegel

    OBJECTLEIDER SCHOONMAAK (M/V) voor 20 uur in de week

    Namens het Facilitair Bedrijf Dordrecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste Objectleider schoonmaak.

    Het Facilitair Bedrijf Dordrecht verzorgt de schoonmaak op verschillende scholen in Dordrecht. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken omtrent de schoonmaak. Je begeleidt een team van schoonmaakmedewerkers en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Tevens draag je zorg voor de bestellingen en regel je vervanging bij vakantie of ziekte.

    Functie-eisen:

    - Leidinggevende capaciteiten

    - Flexibel en klantgericht

    - Beschikken over eigen vervoer en een rijbewijs B

    - Goede communicatieve vaardigheden

    - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

    - Bij voorkeur SVS Diploma (middenkader)

    - MBO werk- en denkniveau

    - Probleemoplossend vermogen

    - Representatief

    - Woonachtig in de omgeving van Dordrecht

    De functie betreft een parttime functie voor 20 uur in de week, met uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris is conform CAO Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Wij bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

    Heb je interesse? Stuur je CV naar fbd@hadrieo.nl of neem contact op via 078-8905025

  • ozkan

    graag wil ik in aanmerking wiilen komen voor deze functie en ben op zoek naar een werk die partime is en in dordrecht omgeving is .ik ben een huisvrouw en

    ik heb ook ervaring in schoonmaak, graag wacht ik uw andwoord . uw kunt mij bereiken op het telefoonnummer -0611515418 .alfast bedankt

  • Rita Batuo

    Geachte mevrouw/meneer,

    Mijn naam is Rita Batuo, ik woon nu bijna 2 jaar bij mijn ouders in Nederland. Ik ben oorspronkelijk afkomstig uit Kameroen waar Engels de moedertaal is. Ik ben momenteel bezig met mijn cursus Nederlands en heb de afgelopen vakantie periodes als schoonmaakster voor de grote jaarlijkse schoonmaak een schoolgebouw schoongemaakt. Nu mijn Nederlands veel beter, en ik meer tijd over heb naast mijn studie, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik zou het geweldig vinden om bij u in het bedrijf mijn start te mogen maken voor een voor mij misschien wel nieuwe carrière.

    Graag zou ik eens kennis met u maken om zo te zien of u wellicht een passende functie voor mij heeft. Als bijlage bij deze e-mail heb ik mijn CV toegevoegd. U zou mij een groot plezier doen mijn CV eens door te nemen .

    Ik hoop snel iets van u te mogen vernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Rita Batuo

  • alparslal

    ik heb 5 jaar ervaring