Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Vacature objectleider schoonmaak Alphen aan den Rijn

  • M. Beisiegel

    Voor onze relatie Scope Facilitair BV zoeken wij voor de schoonmaak van scholen in Alphen aan den Rijn en omstreken een

    Objectleider schoonmaak (m/v) voor 20 uur in de week

    In deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken omtrent de schoonmaak. Je begeleidt een team van schoonmaakmedewerkers en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Tevens draag je zorg voor de bestellingen en regel je vervanging bij vakantie of ziekte.

    Functie-eisen:

    - Leidinggevende capaciteiten

    - Flexibel en klantgericht

    - Beschikken over eigen vervoer en een rijbewijs B

    - Goede communicatieve vaardigheden

    - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

    - Bij voorkeur SVS Diploma (middenkader)

    - MBO werk- en denkniveau

    - Probleemoplossend vermogen

    - Representatief

    - Woonachtig in de omgeving van Alphen aan den Rijn

    De functie betreft een parttime functie voor 20 uur in de week, met uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris is conform de CAO Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Wij bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

    Heb je interesse neem dan contact op via telefoonnummer 0172-449543 of stuur een email naar scopefacilitair@scopescholen.nl

  • virginia

    Geachte Mevr

    Ik heb een vraagje,,vorige week had ik een sollicitatiegesprek ivm deze openstaande vacature.

    Daar ik ziek was en helaas niet kon komen is ervoor mij afgebeld en zou ik worden terug gebeld.

    Maar dit is tot op heden nog niet gebeurt,,ik wil dolgraag komen werken voor u bedrijf en zit nog steeds te wachten op

    het telefoontje.

    Nu hoop ik deze week nog wat van u te mogen horen ik ben bereikbaar onder de volgende telefoonnummers:

    06-28167736 dit nummer is bereikbaar vanaf 10.00 uur de gehele dag dit is me eigen nummer

    06-49830183 deze kunt u vandaag ook bellen als u geen contact krijgt via me eigen nummer.

    Alvast mijn vriendelijke dank voor u tijd.

    Met vriendelijke groet

    Virginia

  • Vivienne

    Hallo,

    Ik wilden graag reageren op de advetentie mijn naam is vivienne britting ik ben 32jaar en ik ben werkzaam in de schoonmaak ik wil graag op deze advetentie reageren want ik ben op zoek nar een baan met uitdaging deze advertetie greep mij aan ik ben in het bezit van een rijbewijs en een eigen auto ik hoop van u te horen groetjes vivienne