Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Zelfstandig werken in een informele sfeer - FM Support Coördinator

  • Inge van Bentum

    Ben jij op zoek naar een (starter)functie:

    - Waar jij de “spin-in-het-web” bent?

    - Waar jouw organisatietalent de ruimte krijgt?

    - Waar je zelfstandig kunt werken binnen een informeel bedrijf?

    - Waar je de mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen en door te kunnen groeien?

    Dan is de functie FM Support Coördinator echt iets voor jou!

    Als FM Support Coördinator speel je een belangrijke rol in het team, door er (mede) voor te zorgen dat Prequest FM software bij de klant optimaal functioneert. Samen met je team ben je het eerste aanspreekpunt en de spil in de communicatie tussen de klant en Nordined-Prequest. Per dag komen er slechts enkele ondersteuningsverzoeken binnen. Wel vragen veel van deze verzoeken om een gestructureerd onderzoek, als FM Support Coördinator verzorg en begeleid je dit onderzoek.

    Jouw verantwoordelijkheden:

    • Ondersteuning van meerdere applicaties, waarbij je vragen en verzoeken van klanten zelfstandig onderzoekt en oplost

    • Proactief informeren van klanten en collega’s over status van de ondersteuningsverzoeken

    • Intern coördinerende rol; complexe (technische) vraagstukken worden in nauwe samenwerking met een Technisch Consultant opgelost

    • Registeren van de ondersteuningsverzoeken en opmaken van SLA rapportages over de voortgang.

    • Testen van nieuwe releases, waarbij initiatief voor nieuwe functionaliteiten en verbetering zeer op prijs wordt gesteld.

    Heb jij?

    • Een opleiding op HBO niveau, bij voorkeur Facility Management, Bouwkunde of Bedrijfskundige Informatica

    • Affiniteit met ICT

    • Het talent om gestructureerd te werken en prioriteiten te stellen

    • Uitstekende communicatieve vaardigheden

    • Een klantgerichte instelling en een gezonde dosis humor

    En eventueel ook:

    • Ervaring met Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS)

    Dan ben jij de enthousiaste persoonlijkheid die we zoeken! De functie is uitermate geschikt voor Hbo’ers die net hun (Facilitaire) opleiding hebben afgerond.

    Ons aanbod:

    • Een passend salaris en uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden

    • Standaard 40-urige werkweek, met de mogelijkheid tot parttime werken

    • Een afwisselende functie in een informele sfeer

    • Veel ruimte voor eigen initiatief

    • De mogelijkheid voor opleidingen en trainingen, zowel intern als extern

    • Een baan met uitzicht op een vaste aanstelling en de mogelijkheid om door te groeien naar één van de vele andere functies binnen Nordined - Prequest

    Enthousiast geworden?

    Stuur dan je CV èn motivatie naar vacature@nordined-prequest.com, ter attentie van Inge van Bentum, Werving & Selectie.

    Wil je meer weten over de functie, neem dan contact op met Johan Kloosterman, Hoofd Support; telefoonnummer 030 - 659 7411.

    Wie is Nordined-Prequest:

    Wij zijn een werkgever die jouw persoonlijke ontwikkeling belangrijk vindt en doorgroei binnen de organisatie niet alleen roept, maar ook echt stimuleert! Onze slogan luidt daarom niet voor niks:

    Nordined-Prequest groeit! Groei jij mee?

    Wil je meer weten over ons? Surf dan naar onze website www.nordined-prequest.com

  • Marjolein

    Inge, heb jij bij Tensing gewerkt?

    We zijn op zoek naar je e-mail adres voor het versturen van een uitnodiging.

    We kwamen hier via google.

    Groetjes

    Marjolein