Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Gezocht: Startende HBO'er

  • Niels Staverman

    Wij zijn een landelijk opererende organisatie in de zakelijke dienstverlening en behoren tot de top 10 grootste schoonmaakorganisaties in Nederland. Er werken circa 3000 medewerkers voor ons bedrijf. Wij streven naar een markt- en resultaat gerichte aanpak van onze dienstverlening.

    Wij zoeken op korte termijn een trainee voor de afdeling Aanbestedingen. Het betreft een commerciele startersfunctie in een dynamische omgeving.

    De trainee zal werkzaam zijn binnen deze afdeling van Hectas, waarbij hij/zij ondersteunende activiteiten verricht op het gebied van preselecties, offertebehandeling en overige commerciële activiteiten.

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker die samen met andere collega’s op deze afdeling mede inhoud geeft aan de groeidoelstellingen van Hectas.

    Taken

    - Het maken van preselecties voor nieuwe en bestaande projecten;

    - Het maken van offertes voor nieuwe en bestaande projecten;

    - Het uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden rondom aanbestedingen.

    Functie eisen

    - HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur facilitaire dienstverlening);

    - Enige schoonmaakervaring;

    - Goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Access);

    - Kan zowel in teamverband als zelfstandig goed functioneren;

    - Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;

    - Accuraat en een goed analytisch vermogen;

    - Commerciele instelling;

    - Flexibele instelling;

    - Stressbestendig.

    Arbeidsvoorwaarden

    Je gaat werken bij een bedrijf dat voorop loopt in de markt. Naast een informele, open en collegiale sfeer bieden wij je een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reis- en studiekostenvergoeding, spaarloonregeling, fietsregeling en collectieve verzekeringen. Je krijgt volop kansen om door te groeien.

    De standplaats van de functie is op het hoofdkantoor van Hectas te Duiven. Voor meer informatie over deze functie kunt u zich richten tot de heer N. Staverman; 026-3171717. Verdere informatie treft u aan op www.hectas.nl

  • Shankar Manniesing

    Zojuist heb ik de opleiding facility management aan de Haagsche hogeschool afgerond, graag wil ik via deze weg solliciteren voor bovengenoemde functie. Vriendelijk verzoek ik u om contact op te nemen via email met mij zodat ik mijn cv en motivatie naar u kan toesturen.