Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Vacature

  • Meelhuysen Facilitair

    Plaats organisatie : Almere

    Functie : Facility Manager

    Vorm : Fulltime (32 uur is bespreekbaar)

    Contractduur : jaarcontract met zicht op vaste aanstelling

    Startdatum : per direct

    Kern van de functie

    Als Facilitair manager bij de profit organisatie, ben je verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van het pand en de inventaris van onze opdrachtgever te Almere. Ook het onderhouden van het calamiteitenplan hoort daar bij. Het werk hangt nauw samen met het beleid voor gezondheid, veiligheid en milieu. Je bent contactpersoon voor onder andere brandweer en beveiliging.

    Gewenst profiel kandidaat:

    ? Een relevante opleiding op MBO+ niveau

    ? Tenminste 5 jaar relevante werkervaring

    ? Certificaat veiligheidsadviseur

    ? Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

    ? Verder ben je communicatief en vaardig in onderhandelen.

    ? Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsbesef, bent betrokken en

    klantgericht.

  • jos bovet

    22-05-2013

    Geachte mevrouw/heer

    In navolging van u vacature wil ik graag op de functie van Facilitairmanager solliciteren.

    Na het lezen van de vacature ben ik erg enthousiast geworden voor deze functie omdat deze voor mij op het lijf lijkt geschreven te zijn.

    Door mijn werk bij ISS was ik genoodzaakt om zeer zelfstandig te werken en mijn budget te bewaken en zelf werkprogramma’s op te stellen en af te handelen.

    Mijn werk hield o.a. in dat ik verantwoordelijk was voor opleiding, begeleiding en aansturen van de medewerkers.

    Dankzij de veelzijdigheid van de opdrachten die ik kreeg ben ik thuis in zowel ict, verhuur schoonmaak als in onderhoud.

    Omdat wij steeds meer taken als manager erbij kregen heb ik ook affiniteit met arbo en veiligheid.

    Dankzij mijn werk bij grote klanten was het voor mij normaal om leiding te geven aan grote groepen medewerkers van verschillende nationaliteiten.

    Enkele voorbeelden zijn Ikea delft , Randstad,Bam ,Elsevier,Abn-Amro,Xerox , Defensie en diverse ministeries.

    En laat u zich niet ontmoedigen door mijn gevorderde leeftijd want dit heeft ook 3 positieve kanten.

    ten eerste neem ik 40 jaar aan ervaring mee .

    ten tweede krijgt u een belastingvoordeel van € 7000 voor de eerste 3 jaar.

    Ten derde zal ik niet zo snel meer van baan verwisselen

    Graag wil ik mijn capaciteiten en vaardigheden in een persoonlijk gesprek komen toelichten.

    In afwachting van uw antwoord.

    Vriendelijke Groet

    Jos Bovet

  • Ruud Roodveldt

    Geachte heer, mevrouw,

    De vacature die u heeft geplaatst past volgens mij geheel bij mij en de eisen die u stelt denk ik geheel in te kunnen vullen gezien mijn ervaring als security- facilitair manager bij een grote retailer.

    Ik ga er vanuit dat u mij in de gelegenheid stelt mezelf te presenteren en de nodige zaken mondeling kan toelichten.

    In afwachting op uw positieve reactie, verblijf ik,

    Met vriendelijke groet,

    Ruud Roodveldt

  • Hans Staphorsius

    Ik wordt graag uitgenodigd voor het arbeidsvoorwaarden gesprek, vriendelijke groet,

    Hans Staphorsius

  • stephan van haeften

    Beste heer/mevrouw,

    Middels deze weg wil ik graag solliciteren op de functie als facility manager. Ik werk momenteel 2 a 3 dagen per week als Technisch facilitair medewerker op een groot kinderdagverblijf en ben op zoek naar een soortgelijke baan voor de overige uren. 2 of 3 dagen per week.

    Ik weet hoe het is om in soortgelijke functie werkzaam te zijn en het lijkt me daarom erg leuk om binnen uw organisatie te werken.

    Ik hoop van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Stephan van Haeften

  • Ronald van Uden

    Ronald van Uden

    Thomsonstraat 83

    1171ZE

    Badhoevedorp. Badhoevedorp 29-5-2013

    mail: vanudenronald1@gmail.com

    profiel: http://nl.linkedin.com/in/ronaldvanuden1

    telefoon:06-18975651

    Betreft:Facilitair manager

    Bijgevoegd: Curriculum

    Geachte heren/Dames

    Graag spreek ik mijn belangstelling uit voor de aangeboden functie van Facilitair manager . Mijn jarenlange werkervaring opgedaan bij een van de grootste facilitaire dienstverleners in Nederland sluit in mijn ogen perfect aan op de wensen in de geboden vacature. In mij functie als districtmanager en operationeel manager facilitaire zaken heb ik vele grote projecten aangestuurd op gebied van Huisvesting,beveiliging,onderhoud,receptiediensten en schoonmaak kortom het totale pakket van beheer.

    Accounts als Hoge school voor de Kunst. KLM,. ABN Amro hoofdkantoor,Amsterdam Arena en Schiphol vastgoed behoorde tot mijn portefeuille . Ook een overheidsdienst als Korps Landelijke Politiediensten. en Douane Schiphol behoorde tot mijn relaties. Daarnaast ben ik verantwoordelijk geweest voor de dienstverlening aan het AMC Amsterdam en het VU ziekenhuis. Het bewaken van het service niveau volgens het vastgestelde SLA binnen het geboden budget was een van de kerntaken. Omdat wij volgens het zogenaamde Total care concept werkten heb ik ervaring in een breed spectrum van de dienstverlening. Het onderhoud van gebouwen en installaties de beveiliging rond en in de objecten het verzorgen van receptie en ontvangstdiensten de coördinatie van de schoonmaak het faciliteren van werkplekken,het organiseren en monitoren van back office en front office en de afstemming van de verschillende diensten die actief zijn binnen een organisatie.

    In mijn functie als manager van het technisch areaal schiphol ben ik zeer nauw betrokken geweest in de aanscherping van de arbo regels en milieu aspecten deze behoren tot de meest strenge in de luchtvaart industrie .Regelmatige controles door externe bureaus en het maken van rapportages waren hier onderdeel van.

    Het communiceren op alle niveaus is een van mijn sterke kanten het niveau van communiceren kan zeer verschillen in de facilitaire wereld. Een helder manier van communiceren waarin de zaken praktisch vertaald worden en een en ander handen en voeten krijgt is erg belangrijk in mij ogen. Het stellen van duidelijke verwachtingen en mensen in staat stellen dit waar te maken is in de manier om met zijn allen succesvol te zijn. Het doorbreken van de heersende bedrijfscultuur het implementeren van veranderingen en het creëren van draagvlak hiervoor is een gebied waarin ik aantoonbaar succesvol ben.

    .

    Kortom een positieve duidelijke manier van managen waarin de verwachtingen concreet zijn en iedereen weet waar hij aan toe is. Het begeleiden en steunen van mensen waar dit nodig is zodat iedereen in een goede sfeer zijn werk kan doen en zich binnen zijn functie kan ontwikkelen. Daarnaast is het monitoren van de prestaties met als doel deze te verbeteren zeer belangrijk. Op deze manier breng je resultaat,ontwikkeling en werksfeer bij elkaar en leidt dit tot betrokkenheid en een meer succesvolle organisatie.

    U kunt mijn profiel bekijken op Linkedin en natuurlijk ben ik graag bereid om het een en ander toe te lichten.

    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Uden

  • HW de Graaff

    Geachte heer,mevrouw,

    Kunt u mij informeren of deze vacature op dit moment nog openstaat?

    Gezien de datum van 05 juni 2007.

    Mocht het zo zijn dan wil ik graag op deze functie solliciteren.

  • John Rapati

    Geachte Dames-Heren,

    Hierbij soliciteer ik graag naar de openstaan de functie als facilitair manager.

    Ik heb enige jaren ervaring in deze fuctie,en zie een deze weer een mooie uitdaging.

    Gaarne zou ik in een persoonlijk gesprek met U het een en ander toelichten.

    Met vriendelijke groeten,

    John Rapati

  • rob schouten

    geachte heer/mevrouw

    Ik wordt graag uitgenodigd voor het arbeidsvoorwaarden gesprek,

    vriendelijke groet,

    rob schouten