Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

organisatietalent geboden

  • Jasper Binnekade

    Mijn naam is Jasper Binnekade en ik woon in Purmerend. Van de zomer ben ik afgestudeerd voor de richting Facilitair Management.

    Nu ben ik net terug van een lange reis door Midden Amerika en per direct beschikbaar voor een uitdagende job in het facilitaire werkveld in de regio Noord Holland.

    Ik ben op zoek een functie waarin ik kan ondernemen en mijzelf verder kan ontwikkelen. Een afwisselende functie waarin ik continue op zoek ben naar mogelijkheden om de kwaliteit van de dienstverlening te optimaliseren.

    Met mijn empatisch en analytisch denkvermogen, gecombineerd met een kritisch gevoel voor kwaliteit ben ik in staat om klantgericht te denken. Daarnaast ben ik stressbestendig, ondernemend en heb ik een innovatieve geest.

    Ik voel mij prettig in een centrale rol waarin mijn natuurlijke leiderschapskwaliteiten en doelgerichtheid goed naar voren komen.

    Ik hoop dat u de baan heeft die ik zoek en zo snel mogelijk contact met mij opneemt.

  • Alex Arieffianto

    Beste Jasper,

    Ik heb je profiel gezien en ik ben zeer geïnteresseerd voor een samenwerking.

    Wij zijn op dit moment bezig met een nieuw concept en wij zijn op zoek naar de juiste kandidaten.

    Ben jij degene die wij zoeken?

    Graag contact opnemen via het volgende tel.nr 0629597758

    Met vriendelijke groet,

    Alex Arieffianto

    Afd. Recruitment