Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Betreft: Enthousiaste FM-er op zoek naar een dynamische baan.

  • Nienke Geraedts

    Amsterdam, 16-05-2003

    Betreft: Enthousiaste FM-er op zoek naar een dynamische baan.

    Hierbij wil ik mijzelf graag aan u voorstellen.

    Momenteel ben ik werkzaam bij Agilent Technologies Netherlands BV in Amstelveen. Ik functioneer als Facilities Operation Support binnen Workplace Services (Facilitaire Dienst). Ik houd mijzelf bezig met taken als Contractor & Vendor Management, Process Management, back-office car fleet, klachtenbeheer en projecten als het coördineren van thuiswerkplekken en het assisteren bij interne verhuizingen.

    In 2002 ben ik afgestudeerd in de internationale studie Facility Management aan de Hanzehogeschool Groningen. Tijdens mijn studie heb tweemaal stage gelopen. In mijn derde studiejaar ben ik een jaar lang naar het buitenland geweest. Gedurende het eerste halve jaar heb ik stage gelopen binnen de Facilitaire Dienst in het Royal United Hospital in Bath. Ik voerde opdrachten uit als het onderzoeken van bekendheid en de verwachtingen van die Facilitaire Dienst. De resultaten werden gebruikt voor het verbeteren van de dienst en het opzetten van een web site. Verder heb ik een onderzoek gedaan naar mogelijkheden voor een nieuw slotsysteem voor de accommodatie van het ziekenhuis en coördineerde ik verscheidene kleine interne verhuizingen. Het laatste deel van dat jaar heb ik studerend doorgebracht in Auckland (Nieuw Zeeland). Ik heb daar 3 vakken gevolgd, namelijk Human Resources Management, Marketing Management en Financial Management.

    In 2002 heb ik mijn afstudeeropdracht gedaan binnen de facilitaire Dienst van het Diaconessenhuis Meppel. Ik deed onderzoek naar de kwaliteit van de linnendienst van het ziekenhuis. Om de kwaliteit van deze dienst te verbeteren heb ik een kwaliteitszorgsysteem opgezet. Indien u hier meer van wilt weten geef ik u meer informatie.

    Per juni 2003 ben ik op zoek naar werk in het midden en/of het westen van het land. Ik zoek een passende functie binnen de Facilitaire Dienstverlening, denkend aan Assistent facilitaire dienstverlening. Marketing, Communicatie, Veiligheid en Gezondheid op het werk en Kwaliteitszorg hebben mijn bijzondere interesse. Deze aspecten spelen een belangrijke rol bij verlenen van een dienst. Ik zoek een baan waarbij ik in contact sta met veel/verschillende klanten en geef de voorkeur aan een functie waarbinnen ik semi-zelfstandig en pragmatisch kan handelen. Ik ben iemand die graag de handen uit de mouwen steekt, graag wil groeien binnen de organisatie en over goede sociale vaardigheden beschikt.

    Indien u geïnteresseerd bent en meer wilt weten, stuur ik u mijn CV toe.

    Met vriendelijke groet,

    Nienke Geraedts

  • Brigitte Ramge

    Graag ontvangen wij per omgaande uw CV.

    Met vriendelijke groet,

    Prequest Nederland B.V.

  • Jeanine

    Hallo mvr. Geraedst,

    Ik zie dat dit bericht een tijd geleden is, bent u nu werkzaam als Facility Manager?

    Ik ben namelijk student atheneum 3, ik moet voor school iemand interviewen die werkt in een beroep waarin ik me interesseer.

    Ik zit te denken om de studie Facility Managent te gaan doen in de toekomst.

    Als u dit snel leest wilt u misschien reageren, al werkt u als FM'er zou u dan misschien mee willen werken met een interview via mail?

    Groeten,

    Jeanine