Geachte heer/mevrouw,

Ik ben in 2012 afgestudeerd aan de opleiding Facility Management (HBO) en heb op het moment een tijdelijke functie als Facilitair Coordinator bij de Nederlandse Spoorwegen.

Omdat deze functie van tijdelijke duur is en een mogelijke andere facilitaire functie binnen de organisatie helaas momenteel niet in het verschiet ligt, ben ik opzoek naar een uitdagende baan.

Ik ben 24jaar en woonachtend in Utrecht. Ik beschik naast mijn HBO opleiding tevens over een voltooid MBO niveau 4 opleiding tot Directiesecretaresse/managementassistent.

Tijdens mijn studie Facility Management heb ik mijn middels een minor verdiept in Projectmanagement, welke ik gedeeltelijk aan de University of Technology in Beijing heb gevolgd.

Ik heb mijn afstudeeronderzoek over Demand Management binnen het facilitairbedrijf bij Heineken mogen volbrengen.

Voor meer informatie betreffende mijn kennis en vaardigheden kunt u met mij contact opnemen via de email, j-kober@hotmail.com of mij via Linkedin opzoeken.

Met vriendelijke groet,

Jeannet Kober