Axxerion Helpdesk Medewerker / Consultant

Organisatie

Axxerion Facility Services is een jong, dynamisch bedrijf, dat zich bezighoudt met de verkoop, ontwikkeling, training en implementatie van het product Axxerion. Axxerion is een compleet internet gebaseerd informatie systeem, dat wordt ingezet voor beheer van processen op het gebied van Facility Management, Vastgoed, ITIL, HRM en Inkoop. Dankzij de flexibel in te richten workflows biedt het ondersteuning aan grote en kleine organisaties, banken, overheden, zorginstellingen en MKB. Ons team bestaat uit hoger opgeleide, enthousiaste mensen. Korte lijnen in onze organisatie zorgen ervoor dat er nauw wordt samengewerkt en een prettige werksfeer ontstaat. Voor onze helpdesk zijn wij op zoek naar enkele gedreven nieuwe collega´s, die op termijn willen doorgroeien naar de functie van Consultant.

Omschrijving functie

De Axxerion helpdesk medewerker wordt door Axxerion Facility Services ingezet voor het beantwoorden van functioneel inhoudelijk vragen van klanten, betreffende het product Axxerion. Aangezien Axxerion volledig webbased is, zijn dit over het algemeen geen technisch vragen, maar functionele vragen. De vragen komen binnen op de helpdesk via telefoon, email en het helpdesksysteem. Het overgrote deel van de meldingen is in het Nederlands, maar een deel is ook in het Duits en Engels. Indien de helpdesk medewerker de melding niet zelf kan afhandelen, wordt deze doorgezet naar een consultant. De helpdesk medewerker blijft verantwoordelijk voor het doorzetten, bewaken en afhandelen van de melding en de terugkoppeling naar de klant. De helpdeskmedewerker kan op termijn doorgroeien in de functie van Consultant.

Functie karakteristiek

• De helpdesk medewerker is het primaire aanspreekpunt voor klanten m.b.t. aanvragen en meldingen.

• De helpdesk medewerker ziet erop toe dat alle aanvragen/meldingen correct worden geregistreerd.

• De helpdesk medewerker levert een bijdrage in het afhandelen van de aanvragen en meldingen.

• De helpdesk medewerker registreert en bewaakt de services levels die zijn overeengekomen met de klant.

• De helpdesk medewerker coördineert de activiteiten van de 2e lijnsondersteuning / consultants.

• De helpdesk medewerker rapporteert de activiteiten die via de helpdesk zijn geregistreerd

• De werkzaamheden worden grotendeels uitgevoerd op het kantoor in Heteren.

• De helpdeskmedewerker kan na een periode van 1 a 2 jaar, doorgroeien naar de functie van Consultant.

Functie eisen

• Bedrijfskundige, bouwkundige of facilitaire HBO opleiding met affiniteit voor ICT.

• ICT HBO opleiding met affiniteit voor bedrijfsprocessen, bouwkunde of facilitair management.

• Goede kennis van Word, Excel en Powerpoint.

• Beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

• Is kwaliteitbewust en klantgericht.

• Beschikt over enige kennis van diverse bedrijfsprocessen, met name facilitair of bouwkundig.

• Werkt gestructureerd, is resultaatgericht, pragmatisch en kan goed samenwerken.

• Kan zijn/haar eigen werk goed organiseren.

• Is een team-speler en is in staat andere deelnemers in het team te motiveren.

• Bereidheid om, indien noodzakelijk, ook buiten de normale werkuren werkzaamheden te verrichten.

• Bereidheid om zich zodanig in Axxerion te verdiepen dat hij/zij zich specialist kan noemen.

Geïnteresseerd?

Stuur je CV plus motivatie naar c.van.os@axxerionfs.nl of naar:

Axxerion Facility Services

Ressenerbroek 26b

6666 MR Heteren

t.a.v. Caroline van Os