Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

vacature (junior) Facilitair Manager

  • M. Beisiegel

    Facility Cost Control is een facilitair management bureau dat met name werkt in de onderwijs- en welzijnsektor.

    Voor diverse grote schoolbesturen heeft Facility Cost Control een facilitair bedrijf opgezet die op dit moment met name de schoonmaak verzorgen op scholen. Voor de regio Utrecht en West-Gelderland zijn wij op zoek naar een (junior) Facilitair Managers.

    Als Facilitair Manager geef je leiding aan het Facilitair Bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor de gehele operationele bedrijfsvoering. De werkzaamheden bestaan onder meer uit:

    - planning en coordinatie van de werkzaamheden

    - communicatie met opdrachtgevers en schooleiders

    - verstrekken van opdrachten aan leveranciers en controle op de uitgevoerde werkzaamheden

    - aanname, aansturing en beoordeling van personeel

    Als junior Facilitair Manager ondersteun je de Facilitair Manager in bovenstaande werkzaamheden met als doel door te groeien tot Facilitair Manager.

    Functie-eisen Facilitair Manager:

    - HBO Facility Management of ruime leidinggevende ervaring in een schoonmaakbedrijf

    - ervaring en/of affiniteit met de schoonmaak

    - leidinggevende ervaring

    - goede communicatieve vaardigheden

    - in bezit van rijbewijs B en bereidheid tot reizen

    - flexibele werktijden

    Functie-eisen junior Facilitair Manager:

    - HBO Facility Management of facilitaire werkervaring op HBO niveau

    - ervaring en/of affiniteit met de schoonmaak

    - goede communicatieve vaardigheden

    - in bezit van rijbewijs B en bereidheid tot reisen

    - flexibele werktijden

    Wij bieden:

    - marktconform salaris

    - leaseauto

    - jaarcontract dat bij goed functioneren wordt omgezet in een vast dienstverband

    - mogelijkheden tot part-time werken met flexibele werktijden en mogelijkheden om gedeeltelijk thuis te werken

    - een groeiende organisatie waarbij wij nadrukkelijk vragen om jouw eigen inbreng van ideeën

    - een plezierige en dynamische werkomgeving

    Indien je interesse hebt voor één van deze functies kun je contact met mij opnemen via m.beisiegel@facilitycostcontrol.nl of via telefoonnummer 06-11647148

    Marcel Beisiegel

  • Caroline Lentink

    Geachte M. Beisiegel,

    Mijn naam is Caroline Lentink en ben 24 jaar. Momenteel ben ik aan het afstuderen voor Facility Management aan de Haagse Hogeschool. Deze studie zal ik begin november beëindigen.

    De functie (junior) Facility Manager lijkt mij een zeer uitdagende functie, de functie sluit uitstekend aan op mijn studie. Werkervaring betreft facilitaire zaken heb ik opgedaan tijdens mijn stages.

    - Op de opleiding Facilitair management (MBO) heb ik kennis gemaakt met de praktijk. Kernvakken waren schoonmaak, inkoop, beveiliging, restauratieve verzorging, gebouw-service en onderhoud, financieel en algemeen management en logistiek.

    - Op de opleiding Facility management (HBO) heb ik een kijkje mogen nemen bij het management.

    Kernvakken: accommodatiemanagement, bedrijfsorganisatie, management accounting, integraal kwaliteitsmanagement, contractmanagement, communicatie en managementvaardigheden.

    Keuzevakken: congresmanagement, communicatiemanagement, evenementenmanagement, facility management informatiesysteem, inkoopmanagement, integrale bedrijfskunde, personeelsmanagement, risicomanagement, vervoers- en mobiliteitsmanagement, werkplek-concepten

    Tijdens mijn afstudeer periode bij de Haagse Hogeschool heb ik het telefonische proces van het Servicecentrum onderzocht. Voor dit onderzoek heb ik diverse analyses uitgevoerd waaronder de huidige situatie, concurrentie analyse en de klantentevredenheid. Uit deze resultaten heb ik een operationeel en strategisch advies geschreven. Tot slot heb ik deze adviezen gepresenteerd aan het management.

    Het Facilitair werkveld trekt extreem mijn aandacht omdat het zeer wisselvallend werk is. Ik werk graag in teamverband, samen met de collega's het juiste eindresultaat bereiken. Tijdens mijn werk komt klanttevredenheid en kwaliteit op de eerste plaats. Naast dat het een uitdagende functie is wil ik graag doorleren binnen het bedrijf om zo hoger op te komen.

    Een werkgever heeft aan mij een zeer betrokken persoon die zich graag inzet om een bepaald doel te behalen. Gestructureerd, gedreven, betrouwbaar, stressbestendig en communicatief sterk is zeker op mij van toepassing.

    Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie verder willen toelichten en nader kennis maken met het bedrijf.

    Met vriendelijke groet,

    Caroline Lentink

    Curriculum Vitae van Caroline Lentink

    Persoonlijk gegevens:

    Naam: Caroline Lentink

    Adres: Waterwolf 76

    Woonplaats: 2131 HS HOOFDDORP

    Geboren: 16 september 1986

    Telefoon: 06 10356465

    Email: caroline.lentink.86@gmail.com

    Burgerlijke staat: Ongehuwd

    Nationaliteit: Nederlands

    Persoonlijk doel:

    Verkrijgen van werkervaring met een focus op klantgerichtheid, commercie en economie. Het ontwikkelen van mijn kennis en vaardigheden tot een zeer goed managementniveau.

    Opleidingen:

    Oktober 2010 – afstuderen -

    HBO Facility Management aan de Haagse Hogeschool te Den Haag.

    Kernvakken: accommodatiemanagement, bedrijfsorganisatie, management accounting, integraal kwaliteitsmanagement, contractmanagement, communicatie en managementvaardigheden.

    Keuzevakken: congresmanagement, communicatiemanagement, evenementen-management, facility management informatiesysteem, inkoopmanagement, integrale bedrijfskunde, personeelsmanagement, risicomanagement, vervoers- en mobiliteits-management, werkplekconcepten

    Februari 2007 – diploma behaald -

    MBO Facilitair Management aan het Nova College te Haarlem

    Kernvakken: schoonmaak, inkoop, beveiliging, restauratieve verzorging, gebouw-service en onderhoud, financieel en algemeen management en logistiek.

    Mei 2004 – diploma behaald –

    VBMO – T aan het Herbert Vissers College te Nieuw Vennep.

    Examenvakken: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde, Economie en Biologie

    Werkervaring:

    2006 – heden

    Medewerkster Theehuis te Cruquius

    Taken: De praktische voorbereiding en uitvoering van feesten en partijen (bruiloften, buffetten, high tea’s, condoleances).

    2004 - 2006

    Medewerkster Hotel de Beurs te Hoofddorp

    Taken: Drankjes rondbrengen, servies uitruimen

    2003 – 2004

    Medewerkster Dirk v/d Broek te Hoofddorp

    Taken: Kassawerkzaamheden

    2002 – 2003

    Medewerkster Albert Heijn te Hoofddorp

    Taken: Vakken vullen

    Vakantiewerk:

    2006

    Serveerster Theehuis te Cruquius

    Taken: Gasten op het terras bedienen, bestellingen opnemen, kassawerkzaamheden, barwerkzaamheden, lunches en drankjes uitserveren. Op partijen bedienen (hapjes en drankjes rondbrengen)

    2005

    Serveerster Le Grand Prix te Zandvoort

    Taken: bestellingen opnemen, kassawerkzaamheden, gerechten en dranken

    uitserveren.

    2004

    Medewerkster Horizon te Hoofddorp

    Taken: Koffie en thee uitserveren voor bewoners, kamers schoonmaken, maaltijden portioneren, warme maaltijden uitserveren.

    2001

    Administratief medewerker Brancheorganisatie Novaka te Amsterdam

    Taken: Uitgaande post verzend klaar maken, brieven en pakketten inpakken, frankeren.

    Stageplekken:

    2010 Haagse Hogeschool – Servicecentrum te Den Haag

    2009 Pier K te Hoofddorp

    2007 De Geestgronden te Hoofddorp

    2006 Verpleeghuis Wittenberg te Amsterdam

    2005 Diageo te Amsterdam

    2004 Nieuw Unicum te Zandvoort

    2003 Verzorgingscentrum de Horizon te Hoofddorp

    Stage opdrachten:

    2010 Afstudeerscriptie – strategisch advies schrijven voor het optimaliseren van de telefonische afhandeling bij het Servicecentrum van de Haagse Hogeschool.

    Het advies is tot stand gekomen door middel van observeren, interviewen, enquêteren, benchmarken, productvergelijking, gesprekken voeren met leveranciers

    2009 Advies schrijven voor het verbeteren van de Facilitaire dienst van Pier K

    2006 Sleutel kast inkopen + gegevens invoeren

    2004 Inventarisatie opstellen van al het meubilair + de staat van het meubilair vastleggen

    Hobby’s

    Paardensport, dressuur (met mijn eigen paard)

    Overige activiteiten

    2008 – 2010 Lid van evenementencommissie (rijvereniging)

    Sterke eigenschappen:

    Sociaal, communicatief vaardig, teamwerker, stressbestendig, flexibele instelling en ambitieus, doorzettingsvermogen