Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Junior Facilitair Medewerker als spin in het web der dienstverlening

  • Brenda Wichers Schreur

    Je werkomgeving

    Tauw is een advies- en ingenieursbureau met 850 medewerkers en zes vestigingen in Nederland. Een professionele organisatie als Tauw maakt gebruik van een breed scala aan ondersteunende diensten en faciliteiten. Deze worden geleverd door de afdeling Facilitaire Ondersteuning. Hier kunnen medewerkers terecht met vragen, klachten en storingsmeldingen op allerlei gebieden: van huisvesting, catering en huurauto’s tot post, mobiele telefonie en het reserveren van vergaderzalen.

    Medewerkers van Tauw vragen facilitaire diensten aan via het Facilitair Meldpunt. Aanvragen worden van daaruit geregistreerd en gecoördineerd. Voor het Facilitair Meldpunt zoeken wij een enthousiaste medewerker die graag spin in het facilitaire web is.

    Je rol

    Als Facilitair Medewerker werk je aan de verdere verbetering van de dienstverlening aan de medewerkers van Tauw. Je hebt veel contact met medewerkers en verzorgt naast de registratie van de meldingen ook de opvolging en de terugkoppeling ervan. Voor het beheer van de meldingen maak je gebruik van het Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS). Daarmee registreer je de meldingen en bewaak je de afhandeling ervan. Dat niet alle vragen een pasklaar antwoord kennen, zie je als een uitdaging.

    Je profiel

    Je bent een starter met een afgeronde HBO-opleiding Facilitaire Dienstverlening en vult dat aan met een teamgerichte en dienstverlenende instelling. Verder ben je proactief, enthousiast en flexibel. Je standplaats wordt Deventer.

    Tauw University

    Tauw University biedt je cursussen en trainingen om je kennis en vaardigheden op een hoog niveau te houden, om professioneel en persoonlijk te blijven doorgroeien. Tauw geeft je volop ruimte om je persoonlijke ambities te realiseren, binnen je vakgebied maar ook daarbuiten. Want niet voor niets biedt Tauw je ‘alle ruimte om je uit te leven’.

    Het Tauw perspectief

    Tauw is een internationaal opererend advies- en ingenieursbureau. De adviseurs en ingenieurs van Tauw ontwerpen ingenieuze oplossingen voor een mooie, schone, veilige en duurzame leefomgeving, in opdracht van overheden en bedrijven. Daarom hechten wij aan oplossingen die bijdragen. En daarom biedt Tauw een bedrijfsklimaat waarin persoonlijke en professionele ontwikkeling alle ruimte krijgen.

    Geïnteresseerd?

    Ben jij graag spin in het web? Dan kun je tot 14 december solliciteren op deze vacature via www.tauw.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jan Dekker, T (0570) 69 95 52, jan.dekker@tauw.nl.

  • Henry Bos

    Beste dhr.Dekker

    Ik wil graag op deze advertentie reageren en daarom wil ik u het volgende vertellen over mijn werk verleden .

    Ik heb de laatste 2 jaar als beheerder bij het wijkcentrum de Elegast in deventer gewerkt en was adviseur van de st.Parolo op het catering gebeuren en dan wel voor de 4 locatie's die de stichting beheerd .

    Daarvoor ben ik 15 jaar catering manager geweest bij Roto-Smeets Deventer.

    Groeten Henry Bos

    tel.nr.; 06-164 53 924

  • Erica Walgemoed-Dikkeboom

    Geachte heer Bos,

    Met veel interesse heb ik uw vacature op werk.nl doorgelezen en ik zou graag in aanmerking willen komen voor deze functie.

    De afgelopen 5 jaar hebben facilitaire taken een onderdeel uitgemaakt van mijn functie. Het bedrijf waarvoor ik werkte is vorig jaar verhuisd en daar komt facilitair natuurlijk het een en ander bij kijken. Ik weet goed prioriteiten te stellen en ik communiceer op een constructieve manier wat bij een dergelijke functie van groot belang is. Vanwege mijn redelijk uitgebreide talenkennis, kom ik het best tot zijn recht in een internationale werkomgeving.

    Ik zou graag in een gesprek verdere toelichting willen geven op mijn CV en competenties en zie uw reactie daarom met belangstelling tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Erica Walgemoed-Dikkeboom