Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

Afstudeerstage gezocht!

  • Wendy

    Ik ben een enthousiaste studente Facility Management aan de Hogeschool Holland in Diemen-Zuid.

    Ik ben op zoek naar een leuke afstudeerstage in het facilitaire werkveld. Mijn vorige stage omvatte;

    - het aanpassen van de NEN 2748 aan de situatie bij de afdeling FMA van Corus

    - het maken van een product- en dienstencatalogus

    Mijn voorkeur gaat uit naar een stage in de regio's Alkmaar / Haarlem of Zaanstad.

    Mijn interesse is erg breed!

  • Danielle

    wel stageplaaats in Maastricht, zie “meeloopstage in Maasticht”"

  • Monique Martens

    Hoi Wendy,

    Ik heb helaas geen afstudeerstage voor je, maar wel een vraag. Ik ben momenteel werkzaam bij Nibag BV te Uden. Volgend jaar wil ik eigenlijk een cursus met betrekking tot de NEN gaan volgen. Echter vraag ik me af of de NEN van toegevoegde waarde voor mijn kennis is en wat de NEN exact inhoudt. Ik kan hier namelijk op internet verder geen concreet antwoord vinden. Zou jij me er iets over kunnen vertellen.

    O ja je zou altijd een open sollicitatie m.b.t. je afstudeerstage naar onze organisatie kunnen sturen. De dichtsbijzijnde vestiging zou voor jou dan gelegen zijn in De Bilt. Het is een organisatie waar je veel ideeen kwijt kunt, maar wel een zeer zelfstandig persoon dient te zijn.

    Ik hoop snel iets van je te horen.

    Groeten Monique Martens.