Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op facilitymanagement.startpagina.nl

FMIS Planon

  • Maarten Hijink

    Voor mijn opleiding FD in Deventer moet ik een opdracht maken over het FMIS Planon en de gevolgen van Planon. Kan iemand mij wat vertellen over de concequenties van Planon voor de betrokken afdelingen? Ook ben ik op zoek naar een voorbeeld van de werking van PLanon (een melding en een werkorder).

    bij voorbaat dank voor de medewerking

  • frank

    Planon wordt o.a. gebruikt bij het hoofdkantoor van PTT-Post in Den Haag

    070 - 3342333

  • Iris Steenvoorde

    Maarten,

    Bij Philips Vastgoed Beheer en Diensten werken we met FMIS Planon. Voor meer informatie hierover ( en werkorders etc.) kun je contact opnemen met het Hoofd Inkoop, dhr. Geven tel.nr. 040-2784454.

  • Iris Steenvoorde

    Maarten,

    Bij Philips Vastgoed Beheer en Diensten werken we met FMIS Planon. Voor meer informatie hierover ( en werkorders etc.) kun je contact opnemen met het Hoofd Inkoop, dhr. Geven tel.nr. 040-2784454.

  • Sander

    Beste Maarten

    Ik weet dat het misschien al een tijdje geleden is dat je deze opdracht hebt afgerond.Maar ik ben zeer benieuwd naar je uitkomsten an gezien ik een FMIS moet gaan implementeren en mijn keuze wel op PLANON viel.

    Misschien heb jij nog nadelen die ik over het hoofd heb gezien.

    Zou je alsjeblieft (als je het nog ergens hebt) de uitkomsten van jou verslag naar mij toe willen mailen.

    Bij voorbaat dank

  • Maarten Verbruggen

    Héy Maarten,

    Ik zit op dit moment ongeveer in dezelfde situatie als jij toen.

    Ik ga ook een eindwerk maken over Planon.

    Kan je mij wat vertellen over jouw onderzoek?

    Bedankt!

  • Yvette graafland

    Beste Maarten,

    Ik hoop dat de andere Maarten je kan helpen. Ik zie dat zijn eindwerk 8 jaar oud is. Ik ben zelf werkzaam bij Planon. Laat mij maar weten als ik je vanuit onze kant ergens verder mee kan helpen of met iemand in contact kan brengen. Je kunt mailen naar het algemene mailadres info@planon.nl.

    Succes met je eindwerk.

    Yvette Graafland

  • Selin

    Hoi Yvette,

    Ik ben met mijn derdejaars managementstage bezig.

    Ik ga onderzoeken of de huidige wijze van ruimtebeheer van de organisatie waar ik stage loop de meest efficiënte wijze van m2 management is. Om deze opdracht uit te kunnen voeren is een van de eerste stappen om meer te weten te komen over wat space management is en hoe m2 efficiënt beheerd kunnen worden. Misschien kan jij meer over de module Space Management van Planon vertellen?

    alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Selin